قرعه کشی اکسپرس انتری 14 آگوست 2024

قرعه کشی اکسپرس انتری 14 آگوست 2024

در این مطلب می‌خوانید

قرعه‌کشی اخیر اکسپرس انتری در تاریخ 14 آگوست 2024 برای دسته بندی تجربه کانادایی، دعوت نامه اقامت دائم کانادا یا ITA را در اختیار 3200 نفر دیگر از افرادی که سابقه کار کانادایی داشتند قرار داد.

حداقل امتیاز لازم برای گرفتن دعوت‌نامه در این قرعه‌کشی 509 بود، که فقط 1 امتیاز از قرعه کشی قبلی در تاریخ 31 جولای کمتر است.

کلاس تجربه کانادایی یعنی چه؟

افرادی که یک پروفایل اکسپرس انتری تشکیل دهند، ممکن است واجد شرایط یک یا چند زیرگروه اکسپرس انتری شوند. در این حالت آن‌ها شانس بیشتری برای گرفتن دعوت‌نامه اقامت دائم و مهاجرت به کانادا خواهند داشت.

شرط گرفتن دعوت‌نامه از این دسته‌بندی، داشتن یک سال سابقه کار در کانادا است. این افراد ممکن است در حال حاضر در کانادا یا در کشور دیگری باشند.

تحلیل نتایج قرعه‌کشی اکسپرس انتری CEC

در قرعه‌کشی قبلی کلاس تجربه کانادایی یا CEC در آخرین روز ماه جولای تعداد قابل‌توجه 5000 نفر دعوت نامه اقامت دائم گرفتند. با توجه به این که قرعه کشی اکسپرس انتری 14 آگوست 2024 فقط با دو هفته فاصله نسبت به قرعه کشی قبلی انجام شد و تعداد افراد دعوت شده نیز بالاتر از متوسط و 3200 نفر بود، رقابت بین افراد دارای تجربه کار کانادا در پول اکسپرس انتری بسیار بالا است.

اکثر افرادی که در سال 2023 و 2024 موفق به اخذ اقامت دائم شدند، از طریق نامینیشن، جاب آفر کانادایی یا زبان فرانسوی امتیاز خود را به بالای 500 رسانده بودند. به نظر نمی رسد این روند در آینده نزدیک تغییر کند.

اخذ اقامت دائم کانادا با ایمی اسپات

بهتر است قبل از دریافت دعوت‌نامه مدارک لازم برای اپلیکیشن اقامت دائم یا Permanent Residency خود را آماده کنید. این مرحله بسیار حیاتی‌تر از مرحله درخواست ویزا است و اگر اشتباهی در آن مرتکب شوید، ممکن است برای همیشه شانس اقامت دائم کانادا را از دست بدهید. گرفتن یک مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا برای آشنایی با این روند، توصیه ایمی اسپات به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید