immispot
فهرست مطالب
برنامه مهاجرتی ساسکاچوان برای کارآفرینان SINP

فهرست مطالب

مهاجرت از طریق کارآفرینی در ساسکاچوان

برنامه SINP مسیری برای مهاجرت به کانادا برای افرادی است که می‌خواهند کسب‌وکاری را در استان ساسکاچوان کانادا راه‌اندازی یا سهام آن را خریداری کنند.

به منظور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان، شما باید با ایجاد یا خرید یک کسب و کار در ساسکاچوان مجوز کار موقت TFW دریافت کنید و وارد کانادا شوید. هنگامی که کسب و کار به مدت شش ماه با موفقیت ادامه یافت، شما می‌توانید برای نامینشن استانی و سپس برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان ۴ مرحله دارد:

  • ارسال نامه اظهار تمایل به شرکت در این برنامه یا Expression of Interest (EOI) به SINP
  • دریافت دعوتنامه (در طول قرعه کشی‌های دوره‌ای یا EOI Selections، مقامات مهاجرت ساسکاچوان برای متقاضیان برتر دعوت نامه ارسال می‌کنند. )
  • ارسال اپلیکیشن در بازه زمانی مشخص شده
  • ایجاد و راه‌اندازی یک کسب و کار در ساسکاچوان.
  • دریافت نامینیشن استانی

مراحل برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان SINP

برنامه EOI ساسکاچوان برای متقاضیان کارآفرینی، مانند برنامه کارگر ماهر بین‌المللی (ISW) برای متقاضیان مهاجرت کاری است. شما ابتدا باید یک پروفایل در سیستم OASIS آنلاین SINP ایجاد و یک EOI ارسال کنید.

متقاضیانی که حداقل معیار‌ها را داشته باشند (به جدول های زیر مراجعه کنید) می‌توانند وارد مجموعه داوطلبان یا pool شوند. در این مرحله بر اساس معیارهای تعیین شده امتیاز دریافت می‌کنند و رتبه‌بندی می‌شوند. دقت داشته باشید در این مرحله هنوز اپلیکیشن برنامه کارآفرین ساسکاچوان ثبت نشده است- بلکه این پروفایل نشان دهنده تمایل شما به SINP است.

برخلاف معیار‌های برنامه نیروی کار ماهر بین‌المللی، هیچ شرط حداقل امتیازی برای داوطلبان کارآفرین برای ورود به مجموعه EOI وجود ندارد. سطح امتیاز EOI یک فاکتور اصلی برای انتخاب نامزد‌ها است، اما تنها عامل موثر نیست! ساسکاچوان “عوامل دیگری را برای ارزیابی توانایی موفقیت در تجارت و تسویه حساب هزینه ها” نیز در نظر می‌گیرد.

تفاوت مهم دیگر با فرآیند ISW این است که متقاضیان می‌توانند پس از ارسال اطلاعات سن EOI خود را به روز نکنند. طبق راهنمای SINPامتیازات برای سن بر اساس سن متقاضی در تاریخ ارسال اعطا میشود.

حداقل معیار‌های ورود به گروه نامزد‌های EOI برنامه کارآفرین ساسکاچوان

متقاضیان باید:

  • حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار کانادا در دارایی خالص تجاری و شخصی داشته باشند.
  • مدارک سه سال سابقه مدیریتی مرتبط و یا تجربه کارآفرینی را ارائه دهند (در ده سال گذشته)؛ و
  • قصد داشته باشند حداقل ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا در رجینا یا ساسکاتون سرمایه‌گذاری کنند، یا حداقل ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا در یک جامعه دیگر ساسکاچوان سرمایه‌گذاری کنند

.

سیستم امتیازات برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

امتیازات سرمایه انسانی

فاکتورتوضیحاتامتیازمدارک لازم
سن20 یا کمتر0گواهی تولد (شناسنامه)
پاسپورت
کارت هویت ملی
21–2910
30–3915
40–5410
55+0
بازدید از ساسکاچوان به منظور بررسی شرایطاثبات این که حداقل 5 روز کاری را در ساسکاچوان گذرانده اید، همراه قراردادهایی که حداکثر 12 ماه قبل از ثبت اپلیکیشن، در رابطه با کسب و کارتان عقد کرده اید15پاسپورت و تصاویر ویزا
گزارشی از بازدید انجام شده Exploratory Visit
نمره آزمون زبان انگیسی و فرانسهنداشتن نمره زبان0نتایج رسمی یکی از سه آزمون زیر:
IELTS general
CELPIP general
TEF Canada
CLB سطح 45
CLB سطح 510
CLB سطح 6+15
مدرک تحصیلی (فقط بالاترین مدرک تحصیلی اخذ شده لحاظ میشود)مدرک فنی و حرفه ای یا سایر مدارک مربوط به آموزش های شغلی همراه با یک سال شاگردی10گواهی کارآموزی شامل جزئیات برنامه تحصیلی، تاریخ و زمانگواهی تحصیلی، مدرک یا دیپلم با ریز نمرات رسمی
مدرک لیسانس یا فوق لیسانس / تعیین در زمینه بازرگانی، کشاورزی، یا علم/فناوری15
دارایی خالص تجاری و شخصی (CAD)$500,000–$549,9990گزارش تأیید مالی شخص ثالث
$550,000–$749,9995
$750,000–$999,99910
$1,000,000+15

حداکثر امتیازات ممکن از بخش اول: 75 امتیاز

توجه داشته باشید که گرچه آزمون زبان شرط اجباری برنامه SINP نیست، داشتن آن توصیه می‌شود. نمره زبان به راحتی ۱۵ امتیاز به شما می‌دهد.

2. تجربه کاری

فاکتورتوضیحاتامتیازاتمدارک لازم
تجربه کارآفرینی یا کشاورزی4 تا 7 سال10رزومه
نمودارهای سازمانی
ثبت کسب و کار / مجوزثبت مالیات
تأیید مالی شخص ثالث
8 سال یا بیشتر15
4 تا 7 سال + حداقل 50 درصد سهام شرکت15
8 سال یا بیشتر + حداقل 50 درصد سهام شرکت20
درآمد کسب و کار به دلار کانادا$50,000–$99,9995گزارش تأیید مالی شخص ثالث
$100,000–$249,99910
$250,000–$499,99915
$500,000+20
نوآوری (حداکثر 10 امتیاز برای این فاکتور قابل دریافت است)تجربه قبلی در یکی از موارد زیرگزارش تأیید مالی شخص ثالث
گواهی ثبت اختراع یا امتیاز مدل کاری
نمودارهای سازمانی
صادرات ترید10
حق امتیاز ثبت شده10
Gazelle بیزینس10

حداکثر امتیازات ممکن از بخش دوم: 50 امتیاز

3. برنامه تاسیس کسب و کار

فاکتورتوضیحاتامتیازاتمدارک لازم
مقدار سرمایه گذاری: کل سرمایه گذاری سهام برای ایجاد، یا خرید و گسترش یک کسب و کار واجد شرایط (CAD)$200,000–$349,9990طرح ایجاد کسب و کار
قرارداد خرید/فروش مشروط
فاکتورها
مجوز و/یا ثبت نام
گزارش تایید مالی شخص ثالث
$350,000–$499,9995
$500,000–$749,99910
$750,000–$999,99915
$1,000,000+20
سرمایه گذاری در بخش های کلیدی اقتصادی (فعالیت تجاری پیشنهادی – حداکثر 15 امتیاز ممکن است برای این فاکتور مطالبه شود)علوم و تکنولوژی15طرح تاسیس کسب و کارقرارداد خرید/فروش مشروط
گزارش بازدید اکتشافی
رزومه
مدارک تحصیلی
تولیدات15
صادرات15
توسعه کسب و کار روستایی15
خریداری یا به دست گرفتن کنترل یک کسب و کار روستایی15

بالاترین امتیارات ممکن از بخش سوم: ۳۵

بالاترین امتیازات ممکن: ۱۶۰

در ادامه چه اتفاقی برای پرونده شما می‌افتد؟

افرادی که دعوت نامه گرفته‌اند، می‌توانند درخواست یا اپلیکیشن SINP خود را ارسال کنند. فرآیند ارسال اپلیکشن ویزای کارآفرینی کانادا چند مرحله و محدودیت‌های زمانی دقیقی دارد، بنابراین وقتی متوجه شدید امتیازات شما برای دریافت دعوت نامه بد نیست، آماده مرحله ارسال درخواست باشید!

به محض دریافت دعوت نامه، شما ۲۰ روز تقویمی از دریافت دعوتنامه فرصت دارید تا اپلیکیشن فی غیرقابل استرداد ۲۵۰۰ دلاری را بپردازید، و یک سرویس ارزیابی دارایی شخص ثالث را برای رسیدگی به درخواست یا اپلیکیشن آنلاین خود انتخاب کنید.

اپلیکیشن مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان کاملاً الکترونیکی است، و شامل مدارک تکمیلی و طرح تأسیس کسب و کار می‌باشد.

این اپلیکیشن باید ظرف ۹۰ روز تقویمی پس از دریافت دعوتنامه ارسال شود. BEP اطلاعات ارائه شده در EOI را تقویت می‌کند و باید شامل موارد زیر باشد:

جزئیات نحوه ایجاد یک کسب و کار توسط شما، مطابق با امتیاز‌هایی که از معیار‌های ذکر شده گرفته‌اید (برای مقدار سرمایه‌گذاری و بخش).

اثبات مالکیت حداقل یک سوم (۳۳. ۳ درصد) از سهام یک کسب و کار در ساسکاچوان، مگر اینکه کل مبلغ سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلار یا بیشتر باشد.

تعهد به مشارکت فعال و مدیریت عملیات روزانه و جهت‌گیری کسب و کار؛ و

در صورت ایجاد یک کسب و کار جدید در رجینا یا ساسکاتون، برای ایجاد دو فرصت شغلی در ساسکاچوان برای شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی که با متقاضی رابطه خانوادگی ندارند برنامه‌ریزی کنید.

مهلت ارسال درخواست و مراحل بعدی SINP

داوطلبان ۱۸۰ روز تقویمی بعد از گرفتن دعوت نامه فرصت دارند تا گزارش تأیید شخص ثالث را ارسال کنند.

فرآیند ارزیابی شامل مصاحبه حضوری یا آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس است.

متقاضیانی که در ارزیابی تأیید شوند، یک توافقنامه عملکرد تجاری (BPA) دریافت خواهند کرد که باید آن را بررسی و امضا کنند. این یک توافقنامه قانونی با دولت ساسکاچوان است که حوزه کسب و کار، سرمایه‌گذاری و هر گونه اطلاعات مرتبط دیگر را مشخص می‌کند و بر اساس اطلاعات ارائه شده در BEP تنظیم می‌شود.

توافقنامه باید ظرف ۳۰ روز پس از دریافت امضا و به SINP ارسال شود.

هنگامی که متقاضی نامه تأیید کارآفرین SINP را دریافت کرد، باید برای مجوز کار موقت (TWP) درخواست دهد. با TWP، متقاضی می‌تواند به ساسکاچوان برسد و کسب و کار پیشنهادی را ایجاد یا خریداری کند. متقاضی همچنین باید ظرف ۱۸ ماه پس از دریافت نامه تأیید کارآفرین SINP در جلسه ورود به ساسکاچوان شرکت کند، در غیر این صورت درخواست بسته خواهد شد.

پس از شش ماه از راه‌اندازی کسب و کار و مطابقت با BPA، او می‌تواند برای نامزدی استانی درخواست دهد.

متقاضی باید در این مدت وضعیت اقامت قانونی خود را در کانادا حفظ کند. مسئولات SINP به متقاضیان توصیه می‌کنند وقتی حداقل شش ماه از اعتبار جواز کار یا TWP آن‌ها باقی مانده است درخواست خود را ثبت کنند. پس از اعطای نامینیشن از SINP، متقاضی می‌تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا به دولت فدرال درخواست دهد.

خدمات ثبت درخواست SINP و اقامت دائم با ایمی اسپات

برای طی کردن این مراحل حساس بهتر است از یک مشاور قانونی مهاجرت کارکشته کمک بگیرید. ما در ایمی اسپات میتوانیم به شما مشاوره دقیق برای انتخاب مسیر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان و سایر مسیرهای مهاجرتی را ارائه دهیم. فاصله شما تا ما تنها یک تماس و یا پر کردن فرم ارزیابی ما است.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *