immispot
فهرست مطالب
تحلیل آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری 26 مارچ 2024

فهرست مطالب

تحلیل حداقل امتیاز لازم برای آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری


قرعه کشی‌های اخیر به طور منظم تقریباً هر دو هفته یک بار برگزار شده‌اند. ما در ایمی اسپات با یک تحلیل دیگر همراه شما هستیم. اخیرا کانادا در ۲۵ مارس یک قرعه‌کشی جنرال اکسپرس اینتری دیگر برگزار کرد.
در قرعه‌کشی عمومی امروز ۱۹۸۰ دعوت نامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری صادر شد. حداقل امتیاز لازم برابر با CRS ۵۲۴ بود، یعنی هر متقاضی با این امتیاز یا امتیاز بالاتر، ظرف ۲۴ ساعت دعوت نامه دریافت خواهد کرد.
این هفتمین قرعه‌کشی دسته‌بندی جنرال یا عمومی در سال ۲۰۲۴ با کمترین امتیاز CRS لازم برای گرفتن دعوت نامه در سال جاری است.

با این حساب، آیا باز هم امتیاز اکسپرس اینتری کاهش می‌یابد؟

قبل از این قرعه‌کشی هم آخرین قرعه‌کشی عمومی در ۱۲ مارس با پایین‌ترین امتیاز در ۶ ماه گذشته برگزار شد. این قرعه کشی نشان می‌دهد همچنان امتیاز CRS لازم برای گرفتن دعوت نامه رو به کاهش است، ۵۲۴،  پایین‌ترین CRS را برای یک قرعه کشی عمومی در سال جاری محسوب می‌شود.

امتیاز لازم برای گرفتن در قرعه‌کشی‌های قبلی به ترتیب ۵۴۶، ۵۴۳، ۵۴۱، ۵۳۵ و ۵۲۵ بود. اگر این امتیازات را با دوران قبل از کرونا مقایسه کنیم، مشخص است که بسیار بالاتر از پنج سال گذشته هستند. برای رسیدن به امتیاز بالاتر از 500 در سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) باید شرایط خاصی داشته باشید. برای مثال، امتیازاتی که با پیشنهاد شغلی معتبر یا دعوت نامه یک برنامه استانی (PNP) به شما کمک زیادی می‌کنند.

نقش دعوت نامه های استانی

با بررسی آخرین داده‌های منتشر شده و آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری، مشخص می‌شود که اکثر داوطلبان اکسپرس اینتری در سال 2023 از طریق دعوت‌نامه استانی اقامت دائم دریافت کردند. این نکته نشان می‌دهد که  داشتن PNP چقدر می‌تواند برای گرفتن اقامت دائم مفید باشد.

در این قرعه‌کشی عمومی، حداقل ۹۸۷ کاندیدا امتیاز بیش از ۶۰۰ داشتند، که نشان میدهد اکثر این افراد احتمالاً دعوت نامه استانی PNP داشته اند که به نامزد‌ها ۶۰۰ امتیاز می‌دهد. این بدان معناست که ۹۹۳ متقاضی با امتیاز بین ۵۰۱ تا ۶۰۰ دعوت شدند.

در حال حاضر در ۲۴ مارس ۲۰۲۴، ۱۰۳۴۲ متقاضی در محدوده ۵۰۰ به بالا از امتیازات CRS در سیستم اکسپرس انتری حضور دارند. این نشان می‌دهد ممکن است تعداد قابل توجهی از کاندیدا‌های اکسپرس انتری (حدود ۹۰۰۰) با امتیازات کمتر از ۵۲۴ در حال حاضر در صف انتظار اکسپرس اینتری باشند.

داوطلبان می‌توانند با داشتن یک دعوت نامه استانی از یک برنامه PNP، یک پیشنهاد شغلی معتبر، دوزبانه بودن به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و برخی شرایط دیگر هم امتیاز بیشتری کسب کنند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری در هر ماه، ایمی اسپات را دنبال کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *