immispot
فهرست مطالب
چرا کانادا دارد انتخاب اول مهاجران می‌شود؟ آیا مهاجرت به کانادا آسان است؟

فهرست مطالب

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد 74 میلیون نفر مایل به مهاجرت به کانادا هستند. آیا مهاجرت به کانادا آسان است و همه این افراد موفق خواهند شد؟

هر سال کانادا پذیرای صدها هزار مهاجر جدید است. این آمار شامل افراد دارای ویزای مهاجرتی، دانشجویان بین‌المللی و نیروی کار می‌شود.

آخرین سرشماری‌ها نشان می‌دهد حدود ۲۳ درصد از جمعیت کانادا مهاجر هستند؛ یعنی افرادی که متولد این کشور نیستند.

درعین‌حال یک نظرسنجی جدید Gull up  نشان می‌دهد که باز هم افراد بیشتری دوست دارند به این کشور مهاجرت کنند. طبق آمار، حدود ۷۴ میلیون نفر دوست داشتند در سال ۲۰۲۱ به کانادا مهاجرت کنند این رقم دوبرابر جمعیت فعلی کانادا یعنی ۳۸ میلیون نفر است!

ظاهراً در طول ۱۰ سال گذشته یعنی از سال ۲۰۱۱ تاکنون، محبوبیت کانادا بین افرادی که میل به مهاجرت دارند افزایش داشته است. در ۲۰۱۱ فقط ۵ درصد از افراد می‌گفتند دوست دارند به کانادا مهاجرت کنند؛ اما در سال ۲۰۲۱ این رقم به ۸ درصد رسیده است. رتبه کانادا از کشورهای بریتانیا، آلمان و فرانسه برتر است. در حال حاضر کانادا در این لیست جایگاه دوم را بعد از ایالات متحده دارد. جالب است بدانید در این بازه حتی ایالات متحده هم در مقایسه با کانادا تا حدودی محبوبیت خود را بین افرادی که میل به مهاجرت دارند از دست داد. ایالات متحده از مقصد ۲۲ درصد مهاجران به مقصد فقط ۱۸ درصد از مهاجران تبدیل شده است.

آیا مهاجرت به کانادا آسان است؟

چرا کانادا بین مهاجران محبوب است؟

کانادا همواره استانداردهای بالایی از نظر آزادی‌های مدنی کیفیت زندگی آزادی اقتصادی امنیت و غیر داشته است. درعین‌حال وجود مسیرهای مختلف برای پیداکردن کار و گرفتن اقامت دائم و شهروندی برای اتباع خارجی، مهاجرت به این کشور را ساده می‌کند.

این فقط مهاجران نیستند که می‌خواهند وارد کانادا شوند، بلکه کانادایی‌ها نیز به مهاجران بیشتری نیاز دارند تا نیاز به نیروی کار به‌خصوص در بخش‌های حیاتی مانند سلامت و ساخت‌وساز را جبران کنند. کانادا در سه سال آینده قصد دارد یک و نیم میلیون مقیم دائم جدید جذب کند.

بااین‌وجود همه افرادی که دوست دارند به کانادا بروند موفق نمی‌شوند و فقط بخشی از این جمعیت ۷۴ میلیونی موفق به مهاجرت به کانادا خواهند شد. در سال ۲۰۲۳ کانادا پذیرای حدود نیم‌میلیون نفر مقیم دائم جدید بود. حدود ۵۷ درصد از این افراد از طریق برنامه‌های مهاجرت استانی  که زیر مجموعه اکسپرس انتری هستند موفق به اخذ PR شدند.

داشتن تجربه کانادایی چه به عنوان یک دانشجوی بین المللی و چه به عنوان یک نیروی کار خارجی نه تنها به شما کمک می‌کند سریعتر به اقامت دائم برسید، بلکه به شما برای تطبیق پیدا کردن با جامعه کانادایی و پیداکردن شغل‌های پردرآمدتر و تخصصی‌تر کمک خواهد کرد.

چطور جزو یک و نیم میلیون نفری باشیم که اقامت دائم کانادا را خواهند گرفت؟

قدم اول برای مهاجرت دانستن شرایط خودتان نقاط قوت و نقاط ضعفی است که باید هنگام مهاجرت به آنها توجه کنید. با گرفتن مشاوره مهاجرتی رایگان از ایمی اسپات شما می‌توانید از ۸۰ درصد افرادی که میل به مهاجرت دارند پیشی بگیرید! خوشبختانه مهاجرت به کانادا بیشتر بر اساس توانایی‌ها و آگاهی شما است  و برخلاف برخی کشورها داشتن پول و سرمایه نقش کمتری در موفقیت شما دارد. ما به شما کمک می‌کنیم از بین مسیرهای مختلف مهاجرتی مسیری را انتخاب کنید. برای شروع، فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *