تحلیل قرعه کشی اکسپرس انتری 304 و 305

امتیاز قرعه کشی اکسپرس انتری 304

در این مطلب می‌خوانید

امتیاز قرعه کشی اکسپرس انتری 304

قرعه کشی اکسپرس انتری 304 و 305: در چند روز اخیر دو قرعه‌کشی اکسپرس انتری به طور متوالی برگزار شدند: روز 17 جولای یک قرعه کشی اکسپرس انتری دسته بندی تجربه کانادایی یا CEC Draw برگزار شد. در روز 18 جولای نیز یک قرعه کشی دسته بندی زبان فرانسوی یا Category-based draw : French Language  برگزار شد. هر دو قرعه کشی نسبت به قرعه کشی های قبلی در این دسته بندی ها حداقل امتیاز لازم کمتری داشتند. برای بررسی دقیق تر این قرعه کشی ها، با ایمی اسپات همراه باشید.

نکات کلیدی قرعه‌کشی اکسپرس انتری 17 و 18 جولای

قرعه‌کشی برنامه CEC (قرعه‌کشی مخصوص افرادی که تجربه کار با تحصیل در کانادا دارند)

  • تعداد دعوت‌نامه صادر شده: 6300
  • حداقل امتیاز لازم: 515
  • قانون تساوی: 3 فوریه 2024 (اگر امتیاز دو پروفایل هر دو با حداقل امتیاز لازم یکی باشد، پروفایلی که قبل از این تاریخ ساخته شده باشد دعوت نامه خواهد گرفت)

قرعه‌کشی مهارت زبان فرانسوی ( ویژه افراد با سطح ب2 یا CLB7 زبان فرانسوی)

  • تعداد دعوت‌نامه صادر شده: 1800
  • حداقل امتیاز لازم: 400
  • قانون تساوی: 8 مارس 2024 (اگر امتیاز دو پروفایل هر دو با حداقل امتیاز لازم یکی باشد، پروفایلی که قبل از این تاریخ ساخته شده باشد دعوت نامه خواهد گرفت)

اهمیت قرعه کشی اکسپرس انتری 304: تجربه کانادایی

در این قرعه‌کشی تعداد قابل‌توجه 6300 نفر از افرادی که اکثرا در حال حاضر در کانادا حضور دارند دعوت نامه اقامت دائم گرفتند. از نظر تعداد دعوت نامه یا ITA ها، این قرعه کشی رتبه دوم را بین قرعه کشی های سال 2024 دارد. رتبه اول از نظر تعداد دعوت نامه ها هنوز در اختیار قرعه کشی مهارت زبان فرانسوی فوریه 2024 است، که از 7000 نفر از افراد حاضر در لیست انتظار اکسپرس انتری که دارای تجربه کانادایی بودند را دعوت کرد تا اپلیکیشن اقامت دائم خود را ارسال کنند.

امتیاز لازم برای قرعه کشی اکسپرس انتری 304

گرچه تعداد بالای دعوت‌نامه‌ها امیدوارکننده است، اما باز هم و بعد از 7 امتیاز کاهش نسبت به قرعه کشی قبلی، امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه بالای 500 است. این امتیاز قابل مقایسه با امتیاز های Cut-off score قبل از شیوع کرونا نیست. در عین حال تعداد دعوت نامه های صادر شده نشان می دهد بسیاری از افرادی که تجربه کانادایی دارند، امتیازهای بالایی نیز داشته اند و صرفا با چند امتیاز ارفاق نسبت به قرعه کشی های اکسپرس انتری جنرال، موفق به کسب شرایط لازم برای اقامت دائم کانادا شده اند.

حدود امتیاز لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق زبان فرانسوی

به نظر می‌رسد امتیاز لازم برای گرفتن دعوت‌نامه از دسته‌بندی زبان فرانسوی اکسپرس انتری در محدوده 400 الی 420 ثابت شده است. اگر یک قرعه کشی اکسپری انتری کانادا دیگر از این دسته بندی در سال 2024 و ظرف دو ماه آینده برگزار شود، به احتمال زیاد امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه در همین حدود خواهد بود.

در نیمه اول سال 2024، قرعه کشی های دسته بندی زبان فرانسوی به طور منظم تقریبا هر 40 روز یک بار برگزار میشدند. با این وجود بعد از آپریل 2024، این روند منظم کمی بر هم خورد. البته در طول این بازه به جز قرعه کشی های اکسپرس انتری PNP سایر قرعه کشی ها دچار وقفه شدند.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

مهاجرت به اکسپرس انتری از طریق اکسپرس انتری یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اقامت دائم کانادا است. در حال حاضر بسیاری از افراد می‌توانند با برنامه‌ریزی درست واجد شرایط گرفتن دعوت‌نامه از قرعه‌کشی اکسپرس انتری دسته‌بندی زبان فرانسوی یا PNP شوند. اگر می‌خواهید برای مهاجرت موفق با ایمی اسپات اولین قدم را بردارید، فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید