نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای 2024

نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای

در این مطلب می‌خوانید

نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای

نوع قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای: برنامه PNP (قرعه کشی مخصوص افرادی که نامینیشن استانی دارند)

  • تعداد دعوت‌نامه صادر شده: 1391
  • حداقل امتیاز لازم: 670
  • قانون تساوی: 4 می 2024 (اگر دو پروفایل امتیاز یکسانی داشته باشند، پروفایلی که قبل از این تاریخ تشکیل شده باشد دعوت نامه خواهد گرفت)

پیش‌بینی قرعه‌کشی بعدی: قرعه‌کشی کلاس تجربه کانادایی تا 18 جولای

برای تحلیل این قرعه کشی با موسسه ایمی اسپات همراه باشید.

تحلیل قرعه‌کشی مهاجرتی اکسپرس انتری این هفته

قرعه‌کشی قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای مختص برنامه نامزدهای استانی و کمی غافلگیرکننده بود. باتوجه‌به قرعه‌کشی دسته‌بندی زبان فرانسوی در 8 جولای، انتظار برگزاری یک قرعه کشی جنرال یا یکی دیگر از دسته بندی ها را داشتیم زیرا دو قرعه کشی PNP در این ماه با فاصله کم از هم برگزار شدند. با توجه به تاریخ این قرعه کشی، احتمالا IRCC نظم قبلی که طی آن یک هفته در میان قرعه کشی جنرال و category-based draw انجام می‌شد را فعلا کنار گذاشته است. هنوز برای نتیجه گیری زود است اما طبق قرعه کشی های PNP در 2 جولای و 19 جون، سه قرعه کشی PNP پشت سر هم در فواصل دو هفته ای انجام شده اند.

از ماه آپریل (حدوداً فروردین) تا کنون، قرعه‌کشی دسته‌بندی عمومی اکسپرس انتری انجام نشده است. شاید علت این امر این باشد که اداره مهاجرت کانادا می‌خواهد با قرعه‌کشی Category-based به افرادی که در حال حاضر در کانادا هستند و مهارت‌های موردنیاز استان‌ها را دارند اقامت دائم بدهد. باتوجه‌به این که یک قرعه‌کشی دسته‌بندی زبان فرانسوی نیز انجام شد، به نظر می‌رسد اولویت‌های فرهنگی و افزایش جمعیت جامعه فرانسوی‌زبان نیز جزو اهداف این قرعه‌کشی‌ها هستند.

خلاصه قرعه‌کشی‌های ماه جولای اکسپرس انتری

به طور خلاصه، ما تاکنون در جولای 2024 قرعه کشی های زیر را داشته ایم:

  • قرعه‌کشی دسته زبان فرانسوی با دعوت از 3200 متقاضی در 8 جولای.
  • قرعه‌کشی مراقبت‌های بهداشتی با دعوت از 3750 متقاضی در 5 جولای.
  • قرعه‌کشی مشاغل تجارت، با دعوت از 1800 متقاضی در 4 جولای.
  • قرعه‌کشی برنامه نامزدهای استانی، با دعوت از 920 متقاضی در 2 جولای.

همان‌طور که می‌بینید، تعداد دعوت‌نامه‌های صادر شده برای مشاغل پرتقاضا واجد شرایط طبق رده‌های اکسپرس انتری فعلی کانادا قابل‌توجه است. احتمالاً در ماه های باقی مانده سال 2024 نیز درصد بالایی از دعوت‌نامه‌هایی که در ماه های بعدی 2024 صادر می‌شوند، به افرادی که واجد شرایط قرعه‌کشی‌های دسته‌بندی هستند برسد.

مقایسه تعداد دعوت‌نامه‌های اقامت دائم صادر شده

قرعه‌کشی 16 جولای از نظر تعداد دعوت نامه ها یک قرعه کشی بزرگتر از2 جولای است که طی آن فقط 920 دعوت نامه صادر شد. در قرعه کشی اکسپرس انتری 16 جولای حداقل امتیاز لازم نیز از 739 به 670 کاهش یافته است، که نشان می دهد رقابت بین نامزدهای واجد شرایط PNP کاهش یافته است.

همچنین مقایسه آمار قرعه‌کشی PNP با آمار دعوت‌نامه‌های مبتنی بر دسته‌بندی نشان می‌دهد این سه قرعه کشی PNP روی هم تعداد کمتری از افراد را نسبت به قرعه کشی های Category-based دعوت کرده اند. هر قرعه‌کشی PNP در شش هفته گذشته برای کمتر از 1500 متقاضی دعوت نامه صادر کرده است، در حالی که قرعه کشی های Category-based برای 1800 نفر (در قرعه کشی مشاغل فنی و حرفه ای) تا 3750 نفر برای مشاغل مراقبت های بهداشتی دعوت نامه صادر کردند. سهم اصلی دعوت‌نامه‌ها به متقاضیان واجد شرایط دسته‌بندی ها (سلامت، فنی حرفه ای و زبان فرانسوی) می‌رسد، حتی وقتی تعداد دعوت نامه های هر سه قرعه‌کشی‌های منظم PNP را با هم جمع ببندیم.

مهاجرت موفق با ایمی اسپات

برای مهاجرت به کانادا، شما به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارید. مراحل اولیه مهاجرت موفق معمولاً از بیش از یک سال قبل از ورود شما به کانادا شروع می‌شوند، به‌خصوص اگر شما مسیری مانند اکسپرس انتری را انتخاب کنید. درصورتی‌که مایل هستید شرایط خودتان را برای گرفتن اقامت دائم کانادا بسنجید، حتماً فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا ایمی اسپات را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید