تحلیل نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 26 آگوست 2024

تحلیل نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 26 آگوست 2024

در این مطلب می‌خوانید

در 26 آگوست، کانادا 1121 دعوت نامه را در یک قرعه کشی اکسپرس انتری ویژه افراد دارای نامینیشن PNP صادر کرد. در این دوره، دعوت نامه برای افراد دارای نامینیشن برنامه های استانی با امتیاز CRS 694 یا بالاتر صادر شد. برای تحلیل نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 26 آگوست 2024 با ما همراه باشید.

نکات کلیدی برای داوطلبان اکسپرس اینتری

نوع قرعه کشی: برنامه استانی (قرعه کشی ویژه افراد دارای نامینیشن استانی)

تعداد دعوتنامه صادر شده: 1121

حداقل امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه: 694

تاریخ قانون تساوی( اگر دو پروفایل اکسپرس انتری امتیاز یکسانی داشته باشند، پروفایلی که قبل از این تاریخ ساخته شده باشد دعوت نامه خواهد گرفت): 3 آگوست 2024

تحلیل ما از نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 26 آگوست 2024

قرعه کشی اکسپرس انتری ویژه افراد دارای نامینیشن استانی این هفته زودتر انجام شد. نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری 26 آگوست 2024 نشان می دهد تاریخ های انتخاب شده توسط IRCC برای برگزاری قرعه کشی همچنان قابل پیشبینی نیست.

قرعه کشی 26 آگوست با افزایش اندکی در امتیاز CRS لازم در مقایسه با آخرین قرعه کشی PNP در 13 آگوست همراه بود. اما حتی با وجود CRS بالاتر، دعوت‌نامه‌های بیشتری در این قرعه‌کشی صادر شد که نشان‌دهنده افزایش تعداد متقاضیان دارای نامینیشن PNP است.

برای مطالعه بیشتر: دو برنامه جدید استان ساسکاچوان

مقایسه این قرعه کشی با قرعه کشی PNP قبلی

قرعه کشی برنامه های استانی اکسپرس انتری در تاریخ 26 آگوست قرعه کشی PNP بزرگتر از قرعه کشی قبلی در 13 اوت است که طی آن فقط 763 دعوت نامه صادر شد. امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه 4 امتیاز افزایش یافت، که نشان می دهد رقابت در میان نامزدهای واجد شرایط برای نامینیشن PNP در حال افزایش است. پس از قرعه کشی امروز، احتمالاً در آگوست 2024 قرعه کشی PNP دیگری برگزار نخواهد شد.

آمار دعوت نامه های دسته PNP اکسپرس انتری در ماه آگوست

آگوست تاکنون ماه نسبتاً کندی برای کاندیداهای PNP بوده است، و تنها 1884 دعوت نامه از طریق اکسپرس اینتری برای متقاضیان دارای نامینیشن ارسال شد. با این وجود، استان ها همچنان به دعوت و معرفی نامزدهای دیگری که برای استان خود مفید میدانند، ادامه می دهند.

تعداد نامزدهای استانی دعوت شده از طریق اکسپرس اینتری در این ماه در مقایسه با ماه قبلی جولای که 3275 کاندیدای دارای نامینیشن دعوت نامه ITA دریافت کردند و ماه مه که 2985 کاندیدا دعوت شدند بسیار کمتر است. با این حال، تعداد دعوت نامه های صادر شده برای PNP در آگوست از ماه ژوئن که تنها 1499 دعوت نامه از طریق قرعه کشی های اکسپرس انتری مخصوص PNP صادر شد، بیشتر بود.

پیش بینی قرعه کشی های بعدی

احتمالا در هفته های پیش رو یک قرعه کشی مربوط به دسته بندی زبان فرانسوی یا Health یا STEM برگزار شود. برای باخبر شدن از آخرین امتیازات اکسپرس انتری، با ایمی اسپات همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید