انتخاب هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا در ترکیه

هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا

در این مطلب می‌خوانید

باتوجه‌به این که مرکز انگشت‌نگاری یا سفارت کانادا در ایران وجود ندارد، برای انجام این مرحله مهم باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید. در این مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا در مدت زمانی که برای بایومتریک به VFS Global در استانبول و آنکارا مراجعه می‌کنید را برای شما آماده کرده‌ایم. توجه داشته باشید قیمت‌های ارائه شده باتوجه‌به توریستی بودن کشور ترکیه و افزایش تقاضا در ماه‌های تابستان و بهار، ممکن است تغییر کنند.

بایومتریک چگونه انجام می‌شود؟

برای ایرانیانی که درخواست ویزا یا اقامت دائم کانادا را داده باشند، یک نامه به نام Biometrics collection letter صادر می‌شود که از طریق پروفایل آنلاین شما قابل دانلود است. شما باید با پرکردن این فرم و فرم رضایتنامه یا Consent، از یکی از مراکز انگشت نگاری وقت گرفته و در روز مقرر به آنجا مراجعه کنید. این مرحله برای همه روش های مهاجرت به کانادا ضروری است.

خود عمل بایومتریک صرفا با ثبت اثر انگشت و تصویر شما تمام می‌شود و کمتر از 2 ساعت وقت خواهد گرفت، پس اگر یک روزه به ترکیه بروید رزرو هتل الزامی نیست. اما برای تجربه‌ای راحت و بدون استرس، اقامت در هتلی که امکانات مناسبی مانند خدمات شاتل فرودگاهی و موقعیت مکانی مناسب داشته باشد، ضروری خواهد بود. در این مقاله، به بررسی برخی از بهترین گزینه‌های هتل در نزدیکی دفاتر VFS Global در استانبول و آنکارا می‌پردازیم و جزئیاتی از قیمت‌ها، خدمات و موقعیت آن‌ها ارائه می‌دهیم.

هتل‌های استانبول نزدیک مرکز انگشت‌نگاری

Hilton Garden Inn Istanbul Beylikduzu

   – مکان: خیابان بارباروس حریتین پاشا، بیلیکدوزو، استانبول

   – قیمت هر اتاق به طور متوسط: ۷۰ تا ۱۰۰ دلار در هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – جزئیات: این هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا که نزدیک به دفتر VFS Global قرار دارد، اقامتی راحت و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد. هتل Hilton Garden Inn یک گزینه میان‌رده و عالی برای کسانی است که مایل به دنبال اقامت در یک هتل زنجیره‌ای معتبر و شناخته‌شده هستند.

Novotel Istanbul Zeytinburnu

   – مکان: خیابان کازلی‌چشمه، زیتین‌بورنو، استانبول

   – قیمت متوسط: ۶۰ تا ۹۰ دلار در هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – هتل Novotel Istanbul Zeytinburnu  ترکیبی از امتیازات یک هتل راحت و مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد. این هتل هم موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دفتر VFS Globalدارد.

Ibis Istanbul Zeytinburnu

   – مکان: خیابان کازلی‌چشمه، زیتین‌بورنو، استانبول

   – قیمت متوسط: ۵۰ تا ۸۰ دلار در هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – جزئیات: این هتل که در نزدیکی Novotel قرار دارد، یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها است. هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu تمامی خدمات ضروری از جمله شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای برتر برای متقاضیان ویزا تبدیل می‌کند.

هتل‌های آنکارا نزدیک به مرکز VFS

Ankara HiltonSA

   – مکان: خیابان تهران، کاواکلیدره، آنکارا

   – قیمت متوسط: ۱۲۰ تا ۱۵۰ دلار در هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – جزئیات: این هتل که در قلب آنکارا واقع شده، یک هتل لوکس و راحت است و دسترسی آسانی به دفتر VFS Global دارد. خدمات برتر و اتاق‌های راحت این هتل، آن را به گزینه‌ای محبوب در بین مسافران بین‌المللی تبدیل کرده است.

Holiday Inn Ankara-Kavaklidere

   – مکان: خیابان تونالی هیلمی، کاواکلیدره، آنکارا

   – قیمت متوسط اتاق‌ها: ۹۰ تا ۱۲۰ دلار برای هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – این هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا است و اقامتی راحت در مرکز شهر و نزدیک به دفتر VFS Global و جاذبه‌های دیگر آنکارا برای شما فراهم می‌کند. هتل Holiday Inn با خدمات قابل‌اعتماد و دامنه قیمت معقول، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که برای امور مربوط به ویزا به این شهر سفر می‌کنند.

Hotel Best Ankara

   – مکان: بلوار آتاتورک، کاواکلیدره، آنکارا

   – قیمت متوسط: ۶۰ تا ۹۰ دلار در هر شب

   – خدمات شاتل فرودگاهی: موجود (با هزینه اضافی)

   – هتل Hotel Best Ankara در مقایسه با سایر هتل‌های آنکارا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و از مرکز انگشت نگاری نیز دور نیست.

ضرورت رزرو هتل نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا

سفر به استانبول یا آنکارا برای انجام بیومتریک در VFS Global با انتخاب هتل و تور مناسب میتواند سفر لذت بخشی برای شما باشد. چه به دنبال اقامت لوکس باشید و چه گزینه های اقتصادی را ترجیح بدهید، هتل‌های ذکر شده در بالا، با موقعیت‌های مکانی مناسب نزدیک به دفاتر VFS Global و ارائه خدمات ضروری مانند شاتل فرودگاهی، سفری راحت و آرام را برای شما فراهم خواهند کرد. با انتخاب هتل مناسب، می‌توانید ذهن خودتان را کمی از استرس های مهاجرت دور کرده و از اقامت خود در ترکیه لذت ببرید.

برای مهاجرت آسان و موفق، با ایمی اسپات همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید