نتایج انتخاب 26 جولای برنامه استانی انتاریو HCP

NOI برای پزشک خانواده و پزشک عمومی برنامه استان انتاریو

در این مطلب می‌خوانید

در 26 جولای برنامه استانی انتاریو برای افرادی که پروفایل اکسپرس انتری پزشک عمومی و پزشک خانواده داشتند، نوتیفیکشن دعوت برای نامینیشن اقامت دائم در این استان صادر کرد.

افرادی که تحصیلات و تجربه کار مربوط به این رشته را داشتند و امتیاز پروفایل آن‌ها بین 395-444 بود، نوتیفیکیشن یا NOI برنامه اولویت های منابع انسانی استان انتاریو را دریافت کردند. این افراد باید مدارک خود را برای OINP استان انتاریو بفرستند تا نامینیشن آن ها نهایی شود.

تعداد افراد انتخاب شده

در این نوبت، استان انتاریو برای 209 نفر پزشک عمومی یا پزشک خانواده NOI ارسال کرد.

مزایای برنامه اولویت‌های انسانی انتاریو

 خبر خوب این است که استان انتاریو سرعت بالایی در رسیدگی به پرونده‌های  متقاضیان اکسپرس انتری دارد. اگر مدارک شما کامل باشد، معمولاً زیر دو ماه نامینیشن را دریافت می‌کنید. این نامینیشن به شما 600 امتیاز اضافی می‌دهد که تضمین‌کننده دریافت دعوت‌نامه از دولت فدرال در یک قرعه‌کشی عمومی یا PNP است.

سایر شرایط انتخاب‌شدن در برنامه اولویت‌های منابع انسانی – مشاغل درمانی

تجربه کاری شما در پروفایل شما باید با ناک NOC 31102 – پزشکان عمومی و پزشکان خانواده به عنوان NOC  اصلی شما ذکر شده باشد. اگر می‌خواهید تحت کلاس تجربه کانادایی ارزیابی شوید، باید نشان دهید که حداقل شش ماه از یک سال تجربه کاری اخیر شما به همین ناک شغلی مرتبط است.

مراحل ارسال درخواست بعد از 26 جولای برنامه استانی انتاریو

چک‌لیست اسناد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مدارک ضروری مانند نامه کار و گزارش ECA معادل سازی مدارک تحصیلی را تهیه کرده‌اید.

وارد پورتال فایل الکترونیکی OINP شوید و مراحل را به‌عنوان کاربر جدید طی کنید.

آیا جزو افرادی هستید که نوتیفیکیشن 26 جولای برنامه استانی انتاریو را دریافت کرده اید؟

تبریک می گوییم! قدم بعدی یعنی آماده سازی مدارک کاری اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که برنامه های استانی PNP حساسیت بیشتری نسبت به برنامه های فدرال دارند و در بسیاری از موارد حتی با محل کار شما تماس خواهند گرفت، بهتر است ادامه مسیر را با مشورت با یک مشاور قانونی مهاجرت با کانادا طی کنید.

ایمی اسپات از گذشته متخصص مهاجرت از طریق برنامه های اکسپرس انتری و غیر اکسپرس انتری استانی بوده است و در این زمینه بهترین خدمات و مشاوره‌ها را به شما ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید