immispot
فهرست مطالب
وام دولتی انتاریو برای خرید مزرعه در کانادا

فهرست مطالب

خرید مزرعه در کانادا با وام دولتی انتاریو

اگر قصد دارید در انتاریو به شغل کشاورزی مشغول شوید، دولت استانی و فدرال از شما حمایت خواهد کرد. برای مثال، در شرایط خاصی شما برای خرید مزرعه و یا تجهیز آن می‌توانید درخواست وام دولتی بدهید. خرید مزرعه برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یک گزینه خوب محسوب می‌شود.

چرا دولت کانادا به کشاورزان وام می‌دهد؟

مزرعه ها نیز مانند هر کسب و کاری هزینه های خاص خود را دارند. در این بین نیز هزینه بالای خرید تجهیزات اولیه کشاورزی یکی از چالش‌هایی است که کشاورزان تازه‌کار ممکن است با آن مواجه شوند.

تغییر الگوهای آب‌وهوا، فناوری یا هزینه‌های زمین نیز می‌توانند بر سود کشاورزان تأثیر بگذارند. از سرمایه اولیه گرفته تا بودجه لازم برای استفاده از تکنیک‌های نوآورانه کشاورزی، همه‌وهمه هزینه‌های این کسب‌وکار را تحت تاثیر قرار میدهند. در این مقاله، یک مجموعه کلی از وام ها و برنامه‌های تأمین مالی را که برای مشاغل کشاورزی در انتاریو و خرید مزرعه در کانادا طراحی شده اند را برای شما گردآورده‌ایم.

برنامه‌های وام خرید مزرعه کانادا (FCC)

اگر کسب‌وکار شما یک مزرعه، کسب‌وکار فراوری مواد غذایی، کارخانه تجهیزات مزرعه یا یک شرکت ag-biotech باشد، ممکن است واجد شرایط گرفتن وام برای موارد زیر باشید:

  • خرید یا بهبود زمین، ساختمان ها یا تجهیزات
  • خرید سهمیه یا دام
  • گسترش کسب‌وکار خود در داخل کشور یا صدور محصولات
  • ارتقا محیط کار
  • پروژه‌های متنوع‌سازی فاندها یا Fond diversification

همچنین برنامه‌های حمایتی مخصوص برای کارآفرینان کشاورزی و مواد غذایی بومی، زنان کارآفرین و کشاورزان جوان وجود دارد.

وام کانادا برای کشاورزان AgriInvest

در برنامه AgriInvest، شما می‌توانید تا سقف 10 هزار دلار از دولت‌های فدرال، استانی و منطقه‌ای وام دریافت کنید تا این مبلغ را با پس‌اندازی که برای محافظت از کسب و کار کشاورزی خود در برابر کاهش سود کنار گذاشته‌اید، یکی کنید.

تلفن تماس با برنامه AgriInvest: 1-866-367-8506

وام دولت انتاریو برای خرید مزرعه در کانادا

کشاورزان ساکن استان انتاریو چندین گزینه برای گرفتن کمک‌هزینه مالی از دولت دارند، از جمله:

برنامه پیش‌پرداخت یا Advanced Payment Program (APP) 

برنامه وام کالا Commodity Loan Program

وام کشاورزی Advanced Payment Program (APP) 

اگر یک کشاورز در انتاریو هستید، برنامه APP به شما کمک می‌کند جریان نقدینگی خود را مدیریت کنید. این برنامه تا سقف 100 هزار دلار کانادا وام بدون بهره و تا سقف 300 هزار دلار کانادا وام با بهره پرایم به کشاورزان واجد شرایط اعطا می کند.

شما می‌توانید این وام‌ها را در طول 18 ماه بازپرداخت کنید. از نظر شرایط درخواست وام نیز نگران نباشید زیرا APP برای 4000 نوع کالای کشاورزی در دسترس است!

وام شرکت اعتباری ACC

تولیدکنندگان محصولات کشاورزی همچنین می‌توانند با شرکت Agricultural Credit Corporation  (ACC) تماس بگیرند. این شرکت برنامه وام کالا تا سقف 750 هزار دلار برای تأمین مالی کشاورزان واجد شرایط فراهم می‌کند. این وام نیز در یک دوره 15 ماهه با نرخ بهره اصلی بازپرداخت می‌شود.

تغییرات سال 2021

در سال 2021، دولت انتاریو دو تغییر را اجرا کرد که به عملکرد بهتر برنامه برای کشاورزان کمک می کند:

  1. مهلت بازپرداخت وام از 28 فوریه تا 30 سپتامبر تمدید شد. این مهلت با زمانی که کشاورزان معمولاً محصولات خود را به بازار عرضه می کنند هماهنگی بیشتری دارد. در نتیجه، ددلاین جدید زمان معقول تری برای درخواست بازپرداخت وام از کشاورزان است.
  2. حداکثر سقف وام تضمین شده از 125 میلیون دلار به 200 میلیون دلار افزایش یافته است! این افزایش، میزان هزینه‌های نهاده‌ای را که کشاورزان باید برای آن برنامه‌ریزی کنند، بهتر منعکس می‌کند.

کشاورزان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و درخواست وام با شماره‌تلفن 8807-888-278-1 با شرکت اعتباری کشاورزی (ACC) تماس بگیرند.

برنامه قانون وام‌های کشاورزی کانادا (CALA)

برنامه CALA یک برنامه تضمین وام است که برای تسهیل دسترسی کشاورزان به وام‌ها طراحی شده است.

تحت برنامه CALA، دولت فدرال ارائه تا سقف 95 درصد از ارزش وام را به یک کشاورز تضمین می کند. وام های CALA در صورتی که برای خرید زمین و ساخت و ساز یا بهسازی ساختمان های مزرعه استفاده شود حداکثر 500 دلار کانادا خواهد بود. برای سایر اهداف، سقف مبلغ وام 350 هزار دلار است.

مؤسسات مالی؛ مانند بانک‌ها و تعاونی‌ها وام‌های CALA را مدیریت کرده و به متقاضیان تحویل می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر درمورد این وام، به وب‌سایت Agriculture and Agri-Food Canada مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن رایگان آن به شماره 1-866-452-5556 تماس بگیرید.

سرویس میانجیگری بدهی تولیدات کشاورزی کانادا

کشاورزانی که مشکلات مالی را تجربه می‌کنند می‌توانند همچنین از سرویس میانجی‌گری بدهی کشاورزی و تولیدات غذایی کانادا یا Agriculture and Agri-Food Canada’s Farm Debt Mediation استفاده کنند. این سرویس خدمات مشاوره مالی و میانجیگری را به کشاورزانی که در انجام تعهدات مالی خود با مشکل مواجه هستند ارائه می‌دهد

در این حالت شما باید دو شرط زیر را داشته باشید:

  • از نظر کاری متوقف شده باشید یا دیگر نتوانید پرداخت‌های خود را به‌موقع انجام دهید.
  • در صورت به فروش گذاشتن اموال، ارزش ملک شما برای پوشش هزینه بدهی شما کافی نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Agriculture and Agri-Food Canada مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن رایگان آن به شماره 1-866-452-5556 تماس بگیرید.

برنامه مزایای OFA انتاریو

برنامه مزایای OFA یا OFA Benefits یکی از امتیازهای عضویت در OFA است. این برنامه مزایای طیف گسترده‌ای از خدمات و تبلیغات را به اعضای OFA ارائه می‌دهد.

آیا آماده خرید مزرعه در کانادا و استان انتاریو هستید؟

برنامه‌های دیگری نیز برای حمایت از کشاورزان در استان انتاریوی کانادا و سایر استان‌ها وجود دارد. اگر شما تجربه کار کشاورزی دارید یا می‌خواهید این کار را برای اولین‌بار در کانادا شروع کنید، با ما تماس بگیرید! ایمی اسپات می‌تواند مسیر مهاجرت به کانادا و شروع کسب‌وکار کشاورزی در این کشور را برای شما هموار کند. خرید مزرعه در کانادا ممکن است بهترین مسیر برای شما باشد! کافی است فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *