قرعه کشی اکسپرس انتری 15 آگوست 2024

قرعه‌کشی اکسپرس انتری 15 آگوست 2024

در این مطلب می‌خوانید

در قرعه‌کشی اکسپرس انتری 15 آگوست 2024 که برای دسته زبان فرانسوی انجام شد، 2000 نفر از متقاضیان دعوت نامه اقامت دائم یا ATI دریافت کردند. حداقل امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه در این کتگوری به طور قابل توجهی کمتر از سایر دسته بندی ها و 394 بود.

تعداد و دفعات برگزاری قرعه کشی های زبان فرانسوی

به نظر می‌رسد روال قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری به ماه‌های اولیه سال 2024، که طی آن هر دو هفته یک بار دو قرعه کشی به طور پشت سر هم برگزار می‌شدند نزدیک شده است.

در بهار 2024 قرعه کشی های کمتری برای دسته بندی زبان فرانسوی اکسپرس انتری برگزار شد و حتی گمانه زنی هایی درباره موثر بودن یا نبودن این نوع قرعه کشی ها برای تحقق اهداف مهاجرتی کانادا مطرح شدند. با این وجود در تابستان 2024 شاهد برگزاری های قرعه کشی هایی با تعداد دعوت نامه بیشتر از قرعه کشی های استانی در این دسته بندی بودیم.

مقایسه با امتیازات قرعه کشی های قبلی

قرعه‌کشی قبلی Category-based در دسته زبان فرانسوی در تاریخ 18 جولای انجام شد و امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه 400 بود. در قرعه کشی قبلی 1800 نفر موفق به گرفتن دعوت نامه شدند.

 این چهارمین قرعه‌کشی اکسپرس انتری 2024 در دسته زبان فرانسوی است که با امتیاز کمتر از 400 برگزار می شود. اگر امتیازهای این دسته بندی را با دسته بندی عمومی که آخرین بار در 23 آپریل برگزار شد و امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه در آن 529 بود مقایسه کنیم، متوجه ارزش امتیاز زبان فرانسوی برای گرفتن اقامت دائم کانادا خواهیم شد.

امتیاز زبان فرانسوی برای قرعه‌کشی اکسپرس انتری

اگر زبان فرانسوی یکی از دو زبانی باشد که در پروفایل اکسپرس انتری کانادا خود انتخاب می‌کنید و در این زبان به سطح بالای متوسط B2 برسید، 50 امتیاز اضافی (به جز امتیازی که به طور عادی برای دو زبانه بودن میگیرید) دریافت خواهید کرد. این امتیاز تقریباً با امتیاز داشتن جاب آفر کانادایی با LMIA برابر است و حتی می‌تواند بالابودن سن افرادی که بیش از 33 سال دارند را نیز جبران کند.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق زبان فرانسوی

بهترین کار برای افرادی که برنامه مهاجرت به کانادا دارند، شروع‌کردن یادگیری زبان فرانسوی است. اهمیت این زبان در سال 2024 حتی از اهمیت زبان انگلیسی هم بیشتر بوده و به تنهایی می‌تواند به عنوان زبان اصلی شما برای مهاجرت به کانادا انتخاب شود. برای این که این مسیر را به درستی طی کنید و از منابع صحیح استفاده نمایید، بهتر است از مشاورین مجرب ایمی اسپات با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید