تحلیل قرعه کشی اکسپرس انتری کادر درمان 5 جولای 2024

قرعه کشی اکسپرس انتری کادر درمان 5 جولای 2024

در این مطلب می‌خوانید

بعد از مدتی وقفه، دوباره قرعه‌کشی‌های دسته‌بندی‌هایی که شامل متقاضیان بدون تجربه کانادایی و جاب آفر می‌شوند دوباره شروع شد! این دسته‌بندی‌ها عبارت‌اند از دسته مشاغل تکنولوژی یا STEM، مشاغل کادر درمان یا Health و دسته افراد با مهارت زبان فرانسوی متوسط به بالا. قرعه کشی پنجم جولای، قرعه کشی اکسپرس انتری کادر درمان بود و تعداد قابل‌توجه 3750 دعوت‌نامه صادر شد.

این دسته‌بندی فقط شامل پرستاران نمی‌شود و بیش از 20 شغل در دسته کادر درمان قرار می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله هزینه مهاجرت پرستار: از آزادسازی مدارک تا اقامت دائم را مطالعه کنید.

نکات کلیدی این دور از قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری

  • نوع قرعه کشی: مشاغل مربوط به مراقبت های بهداشت و درمان
  • دعوت‌نامه صادر شده: 3750
  • امتیاز لازم: 445
  • قانون تساوی (درصورتی‌که دو پروفایل یک امتیاز داشته باشند، پروفایلی که زودتر ساخته شده باشد دعوت‌نامه می‌گیرد): 7 مه 2024
  • پیش‌بینی تاریخ قرعه‌کشی بعدی: هفته 15 جولای 2024

تحلیل ما از قرعه کشی اکسپرس انتری کادر درمان

از نظر تعداد دعوت‌نامه‌های صادر شده، این بزرگ‌ترین قرعه‌کشی دسته‌بندی Healthcare Category است. از فوریه به بعد، این اولین قرعه‌کشی اکسپرس انتری Category-based Healthcare draw بود. به‌علاوه این بزرگ‌ترین قرعه‌کشی مراقبت‌های بهداشتی از زمانی که قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری بر اساس دسته‌بندی یک سال پیش معرفی شد است. در مجموع پنج قرعه‌کشی مراقبت‌های بهداشتی، از جمله قرعه‌کشی امروز، از آن زمان تا کنون انجام شده است.

قرعه‌کشی قبلی اکسپرس انتری برای کادر درمان در 14 فوریه برگزار شد. حداقل امتیاز آن 422 و فقط 23 امتیاز کمتر از قرعه کشی امروز بود، اما در عین حال تعداد دعوت نامه ها هم 3500 و کمتر از قرعه کشی اخیر بودند. بر اساس این موارد میتوانیم نتیجه بگیریم بیشتر اعضای کادر درمان حاضر در اکسپرس انتری با امتیازی در این محدوده شانس گرفتن دعوت نامه خواهند داشت. به علاوه، فاصله‌ای زمانی بین دو قرعه کشی های قبلی کادر درمان هم چهار ماهه و تقریباً مشابه فاصله پنج ماهه بین 14 فوریه و 5 جولای بود.

بهترین راه برای تضمین‌کردن گرفتن دعوت‌نامه

با روند فعلی، ما احتمالاً می‌توانیم روی سه قرعه‌کشی در سال برای دسته فدرال اسکیلد ورکر اکسپرس انتری برای کادر درمان حساب باز کنیم. اگر منتظر قرعه کشی بعدی و شانس مهاجرت از طریق اکسپرس انتری هستید، بهتر است در این فاصله گوشه نظری به امکان دوباره آزمون زبان دادن و گرفتن نمره بالاتر داشته باشید. ما نمی‌توانیم خودمان را جوان‌تر کنیم و امتیاز سن بیشتری بگیریم! اما این مورد را می‌توان با امتیاز تحصیلات جبران کرد.

گرفتن دعوت‌نامه پایان راه نیست!

با توجه به regulated بودن مشاغل قرعه کشی اکسپرس انتری کادر درمان، مهاجرت افرادی که از این دسته‌بندی دعوت‌نامه گرفتند نکات خاص خودش را دارد و مدارک این افراد در اداره مهاجرت با وسواس بیشتری بررسی می‌شود. اگر می‌خواهید از ابتدا پرونده‌ای بی‌نقص ارائه دهید، بهترین راه کمک‌گرفتن از یک مشاور رسمی مهاجرت کانادا است که توسط قانون مجاز به ارائه این خدمات است. ایمی اسپات می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند! کافی است فرم ارزیابی موسسه خدمات مهاجرتی ایمی اسپات را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مطلب می‌خوانید