immispot
فهرست مطالب
امتیازات آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری 2 جولای 2024

فهرست مطالب

امتیازات لازم برای آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری جولای 2024

در 2 ژوئیه 2024، کانادا 920 دعوت نامه را در یک دور قرعه کشی اکسپرس انتری مخصوص PNP صادر کرد. حداقل امتیاز لازم برای گرفتن دعوت نامه 739 و بالاتر از دوره قبلی بود. امتیازات لازم برای آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری جولای 2024

اگر منتظر قرعه‌کشی عمومی اکسپرس اینتری هستید، به یاد داشته باشید که قرعه‌کشی‌های مخصوص افراد دارای نامینیشن استانی یا همان PNP از امتیاز حداقل 600 شروع می‌شود، چون افرادی که نامینیشن دارند 600 امتیاز دریافت می‌کنند.

 نتایج این قرعه‌کشی PNP نشانه این نیست که قرعه‌کشی‌های جنرال اکسپرس اینتری در آینده امتیازات بالاتری خواهند داشت!

نکات کلیدی این قرعه‌کشی اکسپرس انتری

  • نوع قرعه‌کشی: برنامه نامینیشن استانی (ویژه PNP)
  • تعداد دعوت‌نامه صادر شده: 920
  • امتیاز CRS: 739
  • تاریخی که بر اساس آن اگر امتیاز دو پروفایل مساوی باشد، هر کدام زودتر ایجاد شده باشند دعوت‌نامه خواهند گرفت: 2 فوریه 2024
  • پیش‌بینی تاریخ قرعه‌کشی بعدی: چهارشنبه 3 جولای 2024.

تحلیل ما از قرعه‌کشی اکسپرس انتری این هفته

این اولین قرعه‌کشی اکسپرس انتری در جولای 2024 است.  از 24 آوریل 2024 تا کنون، فقط 4 قرعه کشی انجام شده است. این روال اخیر بر خلاف قرعه کشی های منظم ماه های اول سال بود و نشان میدهد اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا از روند منظم سابق خود کمی فاصله گرفته است. البته باید به یاد داشته باشیم اداره مهاجرت کانادا الزام قانونی نسبت به برگزاری منظم و ماهانه قرعه کشی های اکسپرس انتری ندارد.

تعداد دعوت‌نامه‌های این قرعه‌کشی با توجه به تعداد دعوت‌نامه‌هایی که در دو ماه گذشته دیده‌ایم، نسبتاً محدود است. از سوی دیگر، امتیاز CRS لازم برابر با 739 و برای یک قرعه‌کشی PNP نسبتاً بالا است. اگر قصد مهاجرت از طریق اکسپرس انتری را دارید، متوجه شده‌اید که امتیازات لازم در چند سال اخیر بسیار بالا بوده‌اند.

آیا قرعه‌کشی‌های بیشتری در راه است؟

از 1 می 2024، ما شاهد 4 قرعه کشی بودیم، که دو مورد در ماه می انجام شدند و یک مورد در ماه قبلی. از این 4 قرعه کشی نیز، 3 دوره مخصوص داوطلبان دارای نامینیشن PNP بودند و یک دور برای افرادی که تجربه کار و تحصیل در کانادا را دارند. امتیازات لازم برای آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری جولای 2024

خبر خوب این که این قرعه‌کشی در روز سه‌شنبه کمتر از دو هفته از آخرین قرعه‌کشی انجام شد. امیدواریم این فاصله دوهفته‌ای نشان‌دهنده بازگشت به یک برنامه منظم برای قرعه‌کشی‌ها باشد، و مانند قبل دومین سه‌شنبه هر ماه قرعه‌کشی اکسپرس انتری داشته باشیم. بااین‌حال، برای تعیین اینکه آیا این روند منظم دوباره ادامه پیدا می‌کند یا نه خیلی زود است.

باید منتظر ماند و دید که آیا فردا یک قرعه‌کشی دسته‌بندی تجربه کانادایی انجام می‌شود یا خیر؟

مقایسه امتیازات لازم برای آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری جولای 2024

این دور کمتر از دو هفته پس از دور قبلی برنامه نامزدهای استانی در 19 ژوئن برگزار شد.

آخرین باری که شاهد تعداد دعوت‌نامه‌های PNP کمتر از این تعداد بودیم، مارس 2022 بود. در مارس 2022، اداره مهاجرت فقط 919  دعوت نامه برای افرادی که امتیاز 785 یا بالاتر داشتند صادر کرد. می توانیم نتیجه بگیریم این است که مجموعه PNP کاندیداها در حال حاضر رقابت کمتری نسبت به قبل دارد.

دریافت این نامینیشن برای متقاضیانی که واجد شرایط PNP باشند، می‌تواند بهترین مسیر اخذ اقامت دائم در سال 2024 باشد (با فرض اینکه IRCC به برگزاری دورهای PNP در آینده ادامه دهد، گرچه این سیاست می‌تواند هر لحظه تغییر کند).

برای اطلاعات بیشتر با ایمی اسپات همراه باشید!

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *